Portfolio item 1

Ontwerp: logo en visitekaart voor Zinnazin 2013
Opdrachtgever: Zinnazin
Website: www.Zinnazin.nl
Bijzonderheden:
Zinnazin biedt persoonlijke hulp bij het schrijven van je roman of verhaal.

Portfolio item 2

Ontwerp: huisstijl You&Eye 2013
Opdrachtgever: Eyecatching
Website: www.You-and-Eye.nl
Bijzonderheden:
Een nieuwe optiekzaak in Breda met de beste service.

Portfolio item 3

Ontwerp: huisstijl Bureau HW
Opdrachtgever: Mieke van den Heuvel-Wink
Bijzonderheden:
Het oude logo voldeed niet meer voor Bureau HW. Het taalbureau geeft niet alleen meer taaltrainingen in Nederlands als tweede taal maar wil ook leerlingen begeleiden om vanuit hun eigen leerkracht te leren. Het logo is dan ook op te splitsen in deze 2 onderdelen met ieder zijn eigen doelgroep.

Portfolio item 4

Ontwerp: logo Jack Me
Opdrachtgever: Jack Me
Website: www.JackMe.nu
Bijzonderheden:
Online hulp om de kunst van het leven te leren. Gelukkig zijn kun je leren!

Portfolio item 5

Ontwerp: huisstijl 2016
Opdrachtgever: Veekamp Arbeidsvoorwaarden Advies
Website: www.VeekampArbeidsvoorwaarden.nl
Bijzonderheden:
Een huisstijl voor startend ondernemer Wieneke Veekamp; zakelijk en rustig voor een heldere communicatie naar de klant.

Portfolio item 6

Ontwerp: huisstijl Ritchie de Blieck 2011
Opdrachtgever: Ritchie de Blieck - C&B Specialist
Bijzonderheden:
Deze C&B specialist staat voor scherpe analyse met kennis van zaken, persoonlijk en samenwerkend, innovatieve haalbare en toegesneden oplossingen.

Portfolio item 7

Ontwerp: huisstijl Noorderwenk 2014
Opdrachtgever: Noorderwenk, Zuidhorn
Bijzonderheden:
Noorderwenk is een adviesbureau voor organisatieadvies en management in Zuidhorn; de huisstijl moest zakelijk zijn en mensgericht. Hun slogan is 'Van plan naar waarde'.

Portfolio item 8

Ontwerp: huisstijl B&B de Ruige Weide 2011
Opdrachtgever: Nicole Schouten, Oudewater
Website: www.BedandBreakfastdeRuigeWeide.nl
Bijzonderheden:
De Ruige Weide is gevestigd in een sfeervolle oude boerderij en ligt midden in het Groene Hart. Kenmerken die in het logo terug moesten komen zijn: huiselijk, landelijk, comfort en fris modern.